Poate că nu ați făcut până acum o paralelă între lumea tenisului și licoarea fără de care mulți dintre noi nu ne putem începe ziua. Ei, o legătură există, la nivel de valori: excelența și pasiunea pentru viață. Este unul dintre motivele pentru care celebrul turneu de tenis Roland Garros a reînnoit până în 2019 contractul cu Lavazza, unul dintre cei mai mari furnizori de cafea la nivel global și singura companie din categoria Food & Beverages care are parteneriate cu toate cele patru turnee Grand Slam.
“Suntem deosebit de onorați să anunțăm reînnoirea parteneriatului nostru cu Roland-Garros, un turneu legendar care reprezintă valorile pe care Lavazza le împărtășește cu lumea tenisului. Această reînnoire arată și încrederea reciprocă care există între compania noastră și Federația Franceză de Tenis”, a declarat vicepreședintele grupului, Giuseppe Lavazza (foto – stânga).
Ca să vă faceți o idee cât de importantă este cafeaua la un turneu de tenis de o asemenea amploare, anul trecut, 400 de barista au fost instruiți special pentru eveniment și au servit peste 400 de mii de cafele.
Ca o mică paranteză, în țara de origine a turneului, Franța, Lavazza are a doua cea mai mare piață de desfacere, după Italia. De asemenea, aici a fost înființată și prima filială a companiei înființate la Torino, în anul 1895.
Așadar, data viitoare când ajungeți la un turneu de Grand Slam, veți ști că nu vi se servește o cafea oarecare, ci una cu o istorie bogată în lumea tenisului.