Carrefour România a lansat portalul unic carrefour.ro, ce devine unica interfață online în care clienții vor putea regăsi întregul univers digital al Carrefour România.
Platforma regrupează magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul instituțional carrefour.ro, magazinul de comerț online dedicat brandului de îmbrăcăminte marcă proprie TEX, tex.carrefour.ro, și site-ul de employer branding lumea-carrefour.ro.
În același timp, noua platformă propune primul sistem de tip Marketplace dezvoltat de un retailer FMCG în România, prin secțiunea „Carrefour & Partenerii”.
Carrefour.ro conține două secțiuni majore, „Supermarket Online” și „Carrefour & Partenerii” și cumulează o gamă diversă de peste 150.000 de produse.
Integrarea tuturor website-urilor sale este pasul firesc prin care Carrefour răspunde nevoilor și dorințelor publicurilor noastre țintă, fie că sunt clienți, furnizori, parteneri, actuali și viitori angajați, instituții sau asociații cu care colaborăm. Interacțiunea lor cu universul Carrefour trebuie să fie rapidă și fluidă, să le ofere acestora informațiile necesare și produsele dorite, pe care să le poată accesa și comanda oricând și de oriunde s-ar afla. Mai mult decât atât, de foarte multe ori rolurile sociale converg – un actual client poate fi simultan și antreprenor care vinde în secțiunea „Carrefour & Partenerii” și voluntar într-un proiect social susținut de Carrefour – așa că modul în care am gândit carrefour.ro reflectă aceasta realitate.”, a declarat Andreea Hodade, Director e-Commerce Carrefour România.
Prin lansarea noului portal unic Carrefour România pune la dispoziția clienților săi un număr de peste 150.000 de produse: prin magazinul de comerț online al brandului de îmbrăcăminte marca proprie TEX, prin secțiunea de Supermarket Online cu livrare precisă și discretă, în intervalul orar selectat și prin secțiunea Carrefour & Partenerii, cu opțiuni multiple de a face cumpărături. De asemenea, noul portal unic reunește informații instituționale, precum informații despre cataloagele și magazinele Carrefour, dar și informații legate de employer branding.