Carrefour România a deschis un nou hipermarket în București, un loc unde modernitatea magazinului și tradiția comercială a zonei, cu aer de târg aglomerat şi animat de negustori vocali, au dat naștere unei inedite experiențe de cumpărături, în cadrul centrului comercial Veranda. Acesta este al 12-lea hipermarket Carrefour din București și al 31-lea din țară, și promite să ofere multe noutăți, chiar și celor care sunt deja clienți ai hipermarketurilor Carrefour. Pentru cei ocupați sau pentru pensionarii care au nevoie de ajutor pentru a-și duce acasă cumpărăturile, au fost inițiate două servicii de livrare gratuită a cumpărăturilor la domiciliu. Primul serviciu este gratuit și se adresează tuturor clienţilor care fac cumpărături voluminoase şi locuiesc în limita a maxim 30 de km de magazin. In acelasi timp, Carrefour Veranda este unicul hipermarket care oferă vârstnicilor de peste 60 de ani, care locuiesc într-un perimetru de până la 1 km faţă de magazin, acest serviciu gratuit. El constă în livrarea pungilor cu produse până la uşă, în maximum 1 oră după ce au făcut cumpărăturile, în limita a 20 de kg, cu excepția electrocasnicelor voluminoase.
”Ne bucurăm să venim în întâmpinarea clienților noștri cu un nou hipermarket, care oferă o experiență de shopping modernă, într-o zonă a capitalei cu o istorie și o tradiţie semnificative, atunci când vorbim de comerț. Carrefour Veranda aduce o serie de noutăți, precum zona specială de Snacking, în care te pot relaxa, servind masa într-o atmosferă plăcută şi savurând produsele de fabricaţie proprie. Această zonă se extinde din magazin în exteriorul acestuia, pe galeria comercială, propunând clienţilor un spațiu in care se pot aşeza la masă şi se pot bucura, alături de familie şi de cei dragi, de o atmosferă caldă. In Carrefour Veranda clienţii vor putea experimenta noua aplicaţie gratuită pentru Android şi iOS, Carrefour Pay, prin care vor putea verifica preţurile din magazin cu telefonul mobil şi plăti cumpărăturile direct la casă, cu ajutorul telefonului mobil, accesând Google Play şi App Store.”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.
Date cheie ale noului hipermarket din strada Strada Ziduri Moși 23, Sector 2, București:
- suprafață de vânzare de 7.500 de mp
- 330 de angajați
- 30 de case de marcat
- 1.200 de locuri de parcare, gratuite
- accesibil printr-o varietate de mijloace de transport: 4 linii de autobuz (682, 506, 507, 547); 1 linie de tramvai (36) şi 1 stație de metrou (Stația de metrou Obor).
Cei peste 330 de angajați care s-au alăturat familiei Carrefour își așteaptă clienții cu mii de produse, în zone și raioane special dedicate. Specialiștii de la standurile de legume și fructe, pește și gastronomie sunt întotdeauna pregătiți să își ghideze clienții în alegerea produselor și preparatelor. Asistența personalizată este disponibilă și la standul de electronice și electrocasnice, iar diversitatea produselor se face prezentă și pe rafturile de cosmetice, textile, dar și pe cele din bazar, unde clienții pot găsi sute de produse pentru casă și menaj, bricolaj, papetărie și grădină.