Carrefour lanseaza azi aplicatia mobila CarrefourPay

aplicatia-carrefourpay Plata cu telefonul mobil şi verificarea preţurilor nu au fost niciodată mai ușoare. Începând cu 4 noiembrie, românii își vor putea achita cumpărăturile și verifica prețul produselor la raft mult mai simplu, în hipermarketurile și supermarketurile Carrefour din România, prin aplicația mobilă CarrefourPay, o inovație în domeniu, disponibilă  de acum pe site-ul Carrefour (www.carrefour.ro/pay), în AppStore și în Google Play. Folosind aplicaţia Carrefour Pay, clientii noştri pot verifica preţul exact pe care-l vor achita la casele de marcat pentru produsele preferate, pot plăti în deplină siguranţă cu mobilul şi pot emite facturi fiscale pentru cumpărăturile făcute, toate într-o interfaţă simplă, prietenoasă şi intuitivă.

Clienții Carrefour pot descărca gratuit aplicația CarrefourPay pe toate terminalele smart ce rulează sistemele de operare iOS și Android. După ce își înregistrează un card în aplicație, aceștia pot plăti rapid şi în deplină siguranţă cumpărăturile, își pot genera facturile fiscale și pot afla imediat prețul produselor în magazinele Carrefour, prin scanarea unui cod de bare. Aflarea preţului pe care-l vor achita la casele de marcat şi generearea de facturi fiscale nu sunt condiţionate de înregistrea unui card bancar în aplicaţie.

“Suntem bucurşi că am creat o soluție care consolidează în continuare poziția noastră de lider în zona de retail mobile payment, înlocuind efectiv plata cu carduri și bani, aspect care îmbunătățește experiența la cumpărături a clienților noștri, adăugând funcții inteligente și inovatoare. CarrefourPay este o soluție extrem de user-friendly, cu o interfață intuitivă, eficientă și ușor de folosit, doar prin parcurgerea a 3 etape simple:

  • verificarea preţului unui produs, prin scanarea codului de bare
  • plata cumpăraturilor în deplină siguranţă
  • eliberarea rapidă a facturii fiscale

Aplicația funcționează foarte simplu. Dupa scanarea codului QR de la casa de marcat, suma la plata este afișată direct pe ecranul smartphone-ului și poate fi aprobată de clienți printr-o simplă atingere”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.