Caravana Zâmbește România a cucerit întreaga țară

13734915_1147532271985861_3701763181393998173_o Toamna se numără zâmbetele aduse pe chipurile românilor de caravana Zâmbește România. În cadrul ediției de anul acesta, a cincea de la începutul campaniei Zâmbeşte România, peste 50.000 de consumatori de toate vârstele s-au alăturat Căpitanului Aquafresh în lupta împotriva răufăcătorilor dinților și șiau luat angajamentul să respecte cei trei pași ai îngrijirii orale (se spală pe dinți de două ori pe zi, merg la medicul dentist în mod regulat, adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată), fiind desemnați Agenți 00Carii.

În cadrul campaniei de anul acesta ne-am dorit să extindem programul Rabla pentru periuța ta, punând accent pe interacțiunea directă cu cât mai mulți consumatori de toate vârstele. Caravana a fost construită, astfel, sub conceptul de edutainment, propunându-și să le ofere românilor experiențe memorabile și să transforme procesul educativ clasic într-unul implicat, dinamic și distractiv. Ne-am bucurat foarte mult că oamenii au fost extrem de receptivi, luând parte la toate activitățile și interacționând cu specialiștii noștri”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.

Caravana a inclus mai multe zone de activități, punând la dispoziție atât modalități de învățare cu copiii prin joacă și materiale adaptate vârstei lor – revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, cât și unele dedicate părinților și adulților, care au putut afla mai multe despre igiena orală corectă într-un mod interactiv. Nu în ultimul rând, aceștia au putut primi recomandări și soluții pentru afecțiuni specifice (sensibilitate dentară, probleme gingivale), prin prezența la caravană a studenților la Medicină Dentară.

Caravana a cuprins 8 localități din țară – București, Craiova, Sibiu, Brașov, Iași, Mamaia Sud, Cluj, Timișoara – având peste 50.000 de beneficiari direcți – peste 25.000 de consumatori din mediul urban au participat la activităţile din cadrul caravanei și au primit recomandări personalizate pe anumite tipuri de afecțiuni şi peste 25.000 de mii români au primit revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, precum și produse de îngrijire orală. De asemenea, aproximativ 10.000 de români și-au schimbat periuțele de dinți vechi cu unele noi în cadrul Rabla pentru periuța ta, o activare cu tradiţie şi extrem de apreciată a campaniei Zâmbeşte România.

Studiile comandate de GSK Consumer Healthcare au arătat că unul din trei români suferă de sensibilitate dentară, ceea ce înseamnă că una din trei persoane simte durere acută la nivelul dinţilor atunci când consumă alimente dulci, foarte reci sau fierbinţi. Iar nevoia de educaţie apare tocmai datorită faptului că aceştia, chiar dacă recunosc că au această problemă, nu fac nimic pentru a o ameliora şi trăiesc cu această senzaţie de disconfort de fiecare dată când beau cafea sau băuturi reci. Afecţiunile rămân, astfel, netratate şi se pot agrava în timp.

 

Cele mai recente

Distribuie articolul