Pentru că renumitul festival de la Brașov se apropie, Brand New a dezvoltat ambalajul Ciucaș Malzbier, o bere în ediție limitată, creată special pentru a sărbători cei zece ani de parteneriat Ciucaș – Oktoberfest.
„Prin Ciucaș Malzbier dorim să oferim consumatorilor experiența gustului inspirat de festivalul Oktoberfest, marcând aniversarea a 10 ediții împreună, în Brașov. Noul Ciucaș Malzbier este o bere în ediție limitată, care pornește de la notele lejere ale lui Ciucaș, însă căruia extractul de malț îi conferă un caracter puțin mai amărui, potrivindu-se perfect cu specialitățile culinare bavareze și românești”, afirmă Andrei Mihăilă Crăciun, Senior Brand Manager Ciucaș.
„Ciucaș Malzbier și-a propus să surprindă în design, printr-o abordare premium, această simbioză naturală, probată și validată în timp, dintre universul Ciucaș – reprezentat de cerbul Cornel și poiana Ciucaș, însorită și plină de relaxare – și atmosfera Oktoberfest caracterizată de costume bavareze, fanfare, instrumente muzicale, halbe de bere, până la punctul în care acestea se contopesc într-un singur concept” a declarat Mădălina Oanță, Branding Director, Brand New.
Designul ambalajului Ciucaș Malzbier, inspirat de atmosfera Oktobefest, sărbătorește tocmai acest parteneriat și include detalii specific bavareze (tradiționalele wurst și bretzel, stilizate subtil) alături de pattern-urile și stilul grafic Oktoberfest, toate dispuse în jurul elementelor simbol ale brandului: cerbul Cornel și poiana Ciucaș. A rezultat un ambalaj ce transpune consumatorul în atmosfera festivalului, sugerând în același timp, prin cromatica folosită, calitățile unei adevărate beri de festival.
Ediția limitată Ciucaș Malzbier Oktoberfest 2018 va fi disponibilă în exclusivitate la festival în varianta draught, dar și în punctele de vânzare clasice din toată țara, pentru o perioadă de timp limitată, pe durata festivalului.