“Let’s be remarkable”, îndemnul Bosch de a celebra diversitatea Timişoara- Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, a inițiat în luna septembrie 2016 o campanie care și-a propus să creeze în Timișoara un spaţiu propice manifestărilor artistice. Sub îndemnul Let’s street art, Bosch și Asociația Noi Re-Creăm au transformat strada Mărășești din centrul capitalei europene 2021 într-o scenă deschisă tuturor celor care doresc să își exprime talentul.
Pe strada pictată în culori vii și inspiraţionale la începutul lunii septembrie de artistul Corina Nani, s-au derulat numeroase momente creative, spre încântarea celor peste 200 de timișoreni spectatori sau participanți activi. Vizi Imre, unul dintre finaliștii concursului de talente „Vocea Romaniei”, a susținut un scurt și apreciat moment muzical pe strada colorată, în data de 15 septembrie. În cadrul săptămanii europene a mobilitătii, 16-22 septembrie, a avut loc un flash mob, organizat de o scoală de dans, la care au luat parte, debordând de poftă de viată și entuziasm, peste zece tineri timișoreni.
În plus, spațiul neconvențional a atras și un moment inedit de teatru. Punctul culminant al campaniei a fost evenimentul „Street Live Painting”, organizat de Bosch și Asociația Noi Re-Creăm în 9 octombrie, în care 15 artiști neconvenţionali au transformat Strada Mărăşesti într-o scenă alternativă, plină de culoare. Grafferi, pictori, artiști care au folosit tehnica creionului, tehnică mixtă, modele pictate 2D, au „povestit” despre Timișoara într-un act artistic stradal deosebit.