Blue Point, una dintre cele mai importante companii locale de servicii call center, deschide la Buzău cel de-al doilea centru operativ din provincie. Noul sediu este parte a strategiei de dezvoltare locală a companiei şi vine ca o soluţie la nevoile diverse ale clienţilor din portofoliu. Deschiderea celui de-al treilea birou Blue Point coincide cu aniversarea a 10 ani de la înfiinţarea companiei. Pentru noul centru din Buzău, compania va angaja, până la finalul anului curent, 50 de persoane, care vor oferi servicii de telesales, suport clienţi, infoline şi suport tehnic. Echipa din Buzău va lucra pentru companii din industriile de telecomunicaţii și asigurări. Blue Point Call Center, cu sediul central în Bucureşti, a deschis prima filială din provincie în 2016, la Slobozia. În acest moment, echipa din Slobozia numără peste 70 de persoane.
“Anul trecut, deschideam primul nostru sediu local în Slobozia, iar evaluările intermediare ne-au arătat că am luat decizia corectă. Astfel, anul acesta, prin noul sediu de la Buzău, continuăm planul de extindere locală. Am testat mai multe orașe și, în final, am ales Buzău pentru potențialul forței de muncă, dar și pentru proximitatea față de București “, a declarat Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.
Call center-ul din Buzău este situat în centrul oraşului şi are o suprafaţă de 300 de metri pătraţi. Spaţiul poate fi extins şi poate acomoda aproximativ 100 de persoane. Investiţia necesară pentru deschiderea biroului a fost asigurată din profitul companiei şi din fondurile asociaţilor. Compania estimează ca aceasta va fi recuperată în următorii doi ani.