Investitia facuta nu este o masura salvatoare, deoarece nici in anii trecuti, de Black Friday, nu s-au inregistrat dificultati majore in accesarea Badabum.ro. Retailerul se asteapta la 10.000 de vizitatori si implicit multe comenzi. Pentru un magazin online, este important ca si comenzile sa se efectueze cu aceeasi rapiditate in conditii de plasare simultana, nu numai actiunile de vizitare si consultare a articolelor afisate.
Investitiile vizeaza si eliberarea presiunii de pe centrele logistice, care se vor ocupa de procesarea comenzilor si de livrari, precum si de eventualele anulari ale comenzilor, reprocesari ori retururi. Pentru toate acestea este nevoie de o coordonare precisa si de asigurarea unor procese logistice de exceptie. Pana si organizarea costa, retailerul fiind constient de acest lucru de bucatarie interna.
Investitia in infrastructura este obligatorie pentru toate magazinele online care intra in hora denumita Black Friday 2016. Astfel, atat partea hardware, cat si partea software au fost imbunatatite considerabil in lunile anterioare pentru ca in momentul mult asteptat la care se inregistreaza Black Friday pentru Badabum, fenomenul cumparaturilor online febrile sa fie suportat fara emotii.
„Daca ar exista, emotiile noastre privind Black Friday ar aduce un sentiment de neplacere si dezamagire in randul vizitatorilor. Nu mai suntem de mult timp la prima editie de Black Friday, ca sa nu stim ce se intampla, si niciun comerciant online nu are voie sa se prefaca nestiutor. Pana la urma, este vorba de respectul fata de client si fata de propria afacere. Stam bine la acest capitol”, declara un om cu proprietatea termenilor, Catalin Savulescu, directorul companiei BADABUM.
Black Friday 2016 inseamna pentru Badabum.ro reduceri semnificative acordate in procente diferite la peste 40 de mii de produse. Reducerile ajung pana la 72%.