BES analizează nivelul de implicare profesională a angajaţilor (engagement) în baza examinării a trei dimensiuni: „SAY” (angajaţii care vorbesc pozitiv despre compania pentru care lucrează, în discuţiile cu prietenii, colegii sau clienţii), „STAY” (angajaţii care vor să rămână în companie pentru mai mult timp şi care nu se gândesc să o părăsească) şi „STRIVE” (angajaţii care depun un efort suplimentar pentru a ajuta la obţinerea de rezultate pentru companie).
Rezultatele studiului din 2015 au aratat ca implicarea este importantă pentru companiile Best Employer – rezultatul scorului de engagement al acestor organizații fiind în creștere – 80% în 2015, față de 78% în 2014 și 71% înregistrat în 2013.
Nominalizarea la titlul Best Employer se bazează pe rezultatele obținute de companiile participante la sondaj în baza opiniilor angajaților proprii. Metodologia folosită este dezvoltată de Aon Hewitt în cei aproape 20 ani de când efectuează acest studiu la nivel mondial.
Aon plc (NYSE: AON) este lider mondial în furnizarea de soluţii de management al riscului, brokeraj de asigurări şi reasigurări, consultanţă resurse umane şi externalizare de servicii. Prin cei 69.000 angajaţi în toată lumea, Aon acordă cele servicii clienţilor săi din peste 120 de ţări.