Destinație premium de shopping, relaxare și entertainment pentru milioane de români, expați și vizitatori din afara țării, Băneasa Shopping City și Grand Cinema & More au înregistrat în fiecare an evoluții atât în ceea ce privește performanța de business, cât și în privința ofertei comerciale și standardelor impuse pe piața de retail si entertainment, eforturile fiind apreciate atât de clienți, cât și de juriile unor competiții naționale și internaționale de profil.
„De peste 9 ani, Băneasa Shopping City oferă vizitatorilor săi experienţe inedite şi proiecte desfăşurate în premieră, precum şi exclusivităţi în oferta de branduri, toate acestea fiind elemente ale unui mix orientat spre client, ce ne diferențiază de toate celelalte centre comerciale. Vom continua să înregistrăm noi standarde de performanţă şi să fim atenţi la feedback-ul clienţilor, iar în semn de preţuire a unui parteneriat care împlineşte în luna aprilie 9 ani, lansăm invitaţia de a sărbători împreună acest moment special şi de a marca noi premiere, de data aceasta prin parteneriatul cu celebra trupă internaţională Cirque du Soleil.” a declarat Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.
Băneasa Shopping City s-a bucurat de succes în rândul publicului încă de la deschiderea oficială din 18 aprilie 2008, întâmpinată cu entuziasm de peste 120.000 de vizitatori înregistrați în primul weekend de funcționare, iar de atunci, numărul vizitelor a crescut în fiecare an, media anuală de evoluție a celor 9 ani fiind de 7%.
Dincolo de misiunea declarată de a reprezenta destinația preferată de shopping și de petrecere a timpului liber pentru toți cei care se află în căutare de inspirație pentru a duce la un alt nivel fie stilul vestimentar, fie stilul de viață, Băneasa Shopping City și-a propus de la bun început să contribuie la succesul partenerilor săi, prin dezvoltarea unor parteneriate bazate pe deschidere, comunicare eficientă și satisfacerea nevoilor clienților. Astfel, prin eforturile depuse atât de centrul comercial, cât și de partenerii retaileri, vânzările totale înregistrate în Băneasa Shopping City au avut o creștere de peste 90% la finalul anului 2016, față de cifrele raportate în primul an de funcţionare.
De asemenea, din dorința de a susține diversitatea și stilul unic al fiecărui client, Băneasa Shopping City a încheiat de-a lungul celor 9 ani mai multe parteneriate strategice, astfel încât, în prezent, 27 de branduri premium se află în centrul comercial în exclusivitate (în România sau în cadrul unui centru comercial): Uterque, Chopard, Superdry, Longchamp, Furla, Cerutti 1881, Paul&Shark, Lancel, Max&Co, Chanel, Boggi, Caran D’ache, Victoria 46, Michael Kors, Armani Jeans, Brooks Brothers, Contessina, Vilebrequin, Napapijri, Gerard Darel, Max Mara Weekend, Sport Couture, COS, Michael Kors, Montblanc, Frey Wille, Diesel.
În prezent, oferta comercială a Băneasa Shopping City numără un total de 280 de magazine dispuse pe o suprafață totală destinată spațiului de retail de 55.000 mp.