Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifică. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică – galben, rosu si albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.
BT a păstrat în cadrul identitătii de brand elementele care i-au adus si până acum vizibilitate, favorabilitate si simpatie, dar care sunt si usor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii. Banca Transilvania rămâne, ca pozitionare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT.
“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial românesc si vise care se transformă în realizări” – declară Horia Ciorcilă, Presedintele Consiliului de Administratie al Băncii Transilvania.