Banca Transilvania lansează astăzi primul festival de shopping bancar din România: Banksylvania. Acesta are loc în perioada 22-24 noiembrie a.c. şi înseamnă oferte de produse online, dedicate clienţilor BT şi celor care doresc să devină clienți ai băncii. 3 zile şi 4 scene cu oferte: Family Stage, Young Stage, Business Stage si Fun Stage sunt scenele dedicate festivalierilor BT.
Family Stage & Young Stage este scena cu oferte dedicate persoanelor fizice, şi anume: carduri de debit/credit, credite, online banking, Star Student, Asigurări, Leasing, oferte de tranzacţionare la bursă, discouturi la călătoriile cu Uber. Business Stage aduce produse dedicate clienților IMM, clienților Diviziei Pentru Medici, Corporate, Agribusiness, Leasing, Operational Leasing şi celor ai companiei BT Capital Partners. Fun Stage este scena pe care se găsesc discounturi la Snow Fest şi Electric Castle Festival, la care BT este partener.
Pentru a accesa ofertele, aplicarea se face pe site-ul dedicat: www.bancatransilvania.ro/banksylvania. • Participanţii la Banksylvania pot aplica pentru mai multe produse diferite, dar nu şi pentru un produs de acelaşi tip. Banksylvania face parte din conceptul de „shopping bancar” lansat în 2014 în premiera pe piaţa din România, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de asemenea, următoarele campanii derulate până acum de BT: Bank Friday, DragoBT, Un mai muncitoresc şi Bank to School.