In cadrul Editiei Aniversare – 5 ani a competitiei Romanian CSR Awards, Avon Cosmetics Romania a obtinut un Premiul 2 la Categoria Sanatate, cu proiectul #CancelCancer.
Scopul campaniei a fost informarea femeilor despre importanta controlului mamar periodic, pentru a preveni cancerul la san. Totodata, s-a urmarit mobilizarea femeilor, participarea lor la marsurile roz, transmiterea unui mesaj categoric cu privire la nevoia de a preveni cancerul la san si intermedierea unui numar semnificativ de ecografii mamare.
Activitatile proiectului au presupus: sprijinirea cauzei prin interventie directa: 5000 de investigatii medicale oferite si sprijin pentru un proiect (ONG) care lupta impotriva cancerului la san dar si angrenarea a 10 echipe locale de vanzari AVON in cea mai mare actiune de voluntariat AVON din orasul lor.
Totodata, proiectul a avut ca obiectiv cresterea awareness-ului asupra cauzei prin 10 marsuri de informare si o campanie de educare cu mesaje adaptate diferitelor categorii de public.
Mai jos puteti urmari declaratia video a castigatorului, in momentul decernarii premiului in cadrul Galei de premiere Romanian CSR Awards.