Aproape 20.000 de persoane au vizitat Forever 21 în prima zi

Dana Rogoz si Laura Cosoi Aproape 20.000 de persoane au vizitat magazinul în prima zi, iar peste 1.300 au așteptat de la 10 dimineața ca porțile magazinului să se deschidă/ Sâmbătă, 3 septembrie, la 10 dimineața fix, în noul mall ParkLake, Yannis Argyriou, Director de Operațiuni al companiei Teren Management Europe, alături de Ingo Nissen, GM al Sierra Developments Romania și de faimoasa actriță și bloggeriță de lifestyle și fashion Dana Rogoz, au tăiat panglica galbenă iconică a celei mai noi și incintante destinații de shopping din București: magazinul Forever 21.

Lansarea magazinului în România este parte a strategiei de extindere în 9 țări din Europa a companiei Teren Management Europe, francizorul exclusiv al brandului Forever 21. În ziua deschiderii magazinului, clienții s-au putut bucura de un maraton de DJ set de aproape 12 ore care a adăugat ritm cumpărăturilor și de prezența gazdei evenimentului, Dana Rogoz, care le-a oferit multe surprize și a întreținut atmosfera. S-au alăturat distracției și fanii brandului, vedeta Laura Cosoi și bloggerul Ovidiu Mureșanu, care au vizitat magazinul și au recomandat outfituri cu stil. În timpul weekendului, mii de oameni au vizitat magazinul și au experimentat atmosfera unică de shopping pe care o oferă brandul Forever 21.

Cele mai populare colecții au fost Forever 21 Active, Denim Collection, Boho girl, colecția de lenjerie și cea pentru bărbați, venite direct de pe catwalk în magazine, inspirate de street style, cu haine făcute din materiale de calitate superioară, la prețuri accesibile. De asemenea, accesoriile luxuriante și gențile, care sunt un trademark pentru Forever 21, au fost foarte solicitate.