Lansarea magazinului în România este parte a strategiei de extindere în 9 țări din Europa a companiei Teren Management Europe, francizorul exclusiv al brandului Forever 21. În ziua deschiderii magazinului, clienții s-au putut bucura de un maraton de DJ set de aproape 12 ore care a adăugat ritm cumpărăturilor și de prezența gazdei evenimentului, Dana Rogoz, care le-a oferit multe surprize și a întreținut atmosfera. S-au alăturat distracției și fanii brandului, vedeta Laura Cosoi și bloggerul Ovidiu Mureșanu, care au vizitat magazinul și au recomandat outfituri cu stil. În timpul weekendului, mii de oameni au vizitat magazinul și au experimentat atmosfera unică de shopping pe care o oferă brandul Forever 21.
Cele mai populare colecții au fost Forever 21 Active, Denim Collection, Boho girl, colecția de lenjerie și cea pentru bărbați, venite direct de pe catwalk în magazine, inspirate de street style, cu haine făcute din materiale de calitate superioară, la prețuri accesibile. De asemenea, accesoriile luxuriante și gențile, care sunt un trademark pentru Forever 21, au fost foarte solicitate.