Apivita a ales Entersoft pentru a-și consolida diviziile de vânzare și marketing

Apivita, producător de cosmetice bazate pe ingrediente naturale, a ales soluțiile Entersoft CRM & Mobile SFA pentru a îmbunătăți activitatea diviziilor de Vânzare și Marketing & Merchandising. În România, produsele Apivita sunt distribuite prin lanțul de farmacii Sensiblu. Apivita avea nevoie de o soluție inovativă care să susțină atât afacerea, cât și cererile clienților și acesta a fost, de altfel și principalul criteriu de selecție. Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar pentru a sprijini planurile actuale și viitoare ale Apivita. Soluțiile propuse au fost Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA), ideale pentru derularea activităților de la distribuitori și din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita (ex. preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și a activității de back office și proceselor interne (planificare, aprobări, analiza concurenței etc.).

“Entersoft ne ajută să oferim clienților noștri nu numai produse de înaltă calitate, dar și servicii pe măsură”, declară George Gogonas, IS Project Manager, APIVITA.

Procesul de implementare a soluțiilor s-a finalizat după numai trei luni, datorită experienței și dedicării de care a dat dovadă echipa Entersoft. În prezent, sistemul este folosit de 75 de angajați ai companiei. Soluțiile Entersoft CRM și Mobile SFA au fost integrate perfect în platforma ERP, produs de o altă companie, dar care era deja instalată la Apivita. Acum, echipele companiei obțin informații importante în timp real printr-o platformă ușor de utilizat. În plus, managementul firmei are toate datele necesare pentru o decizie corectă și rapidă. Rapoartele, analizele, meniurile interactive și suportul KPI susțin luarea deciziilor corecte, sporesc productivitatea vânzărilor și contribuie la îmbunătățirea experienței clienților. Toate aceaste aspecte aduc avantaje semnificative în vânzări, de la politica financiară până la termenul de livrare a produselor.