„Conform Google Trends, evoluția de-a lungul anilor a vânzărilor online din România, pentru această sărbătoare, a fost pe un trend ascendent. Cu toate acestea, în acest an preconizez că vom asista la o mică scădere. Vor fi încasări cu circa 10-15% mai puțin decât în aceeași perioadă a anului trecut, iar vânzările online nu cred că vor depăși 10 milioane de euro. Este o ocazie excelentă pentru mediul e-commerce să se «dezmorțească» după luna ianuarie, de aceea comercianții ar trebui să profite de această zi“, a declarat Liviu Taloi, fondator ECOMpedia.
Succesul acestora depinde de cât aleg retailerii online să investească și pentru care produse. De exemplu, magazinele de nișă care desfășoară astfel de campanii, pot ajunge la creșteri importante ale cifrei de afaceri, uneori chiar și de 50% din vânzările de peste an. Retailerii care comercializează produse la mare căutare pentru 14 februarie – cum ar fi florăriile online, magazinele cu accesorii, retailerii din sectoarele fashion, home&deco și cadouri – au un avantaj când desfășoară campanii personalizate de promovare. Extrem de populare sunt și magazinele care au în portofoliu lenjerie intimă, costume tematice sau chiar produse erotice.