ALTEX România, cel mai mare retailer electro-IT din România, anunţă recrutări masive în următoarea perioadă. Compania dorește să angajeze peste 450 de persoane, care să lucreze în magazinele Altex si Media Galaxy din întreaga țară. Cele mai multe posturi sunt disponibile în orașele: București, Sibiu, Arad, Ploiești, Brașov, Oradea, Satu Mare, Iași, Buzău. Viitorii angajați urmează să ocupe pozițiile de: consultant vânzări (peste 380 de posturi), casier (peste 35 de posturi), manager financiar (peste 10 posturi), director adjunct de magazin (peste 25 de posturi).
„Industria electro-IT are un specific aparte, în sensul în care a vinde tehnologie necesită anumite aptitudini și cunoștiințe – atât ale produselor, cât și ale tendințelor în domeniu – pentru a putea recomanda clienților cele mai bune soluții. Ne dorim să atragem oameni specializați, dar și să formăm profesioniști in-house, pe care să îi susținem în parcursul evoluției lor. De aceea, investim constant în instruirea și dezvoltarea angajaților, oferindu-le oportunități multiple de creștere, adaptate nevoilor personale de dezvoltare și tendințelor pieței”, spune Mihaela Grigoriu, HR Business Partner ALTEX România.
Pentru pozițiile menționate, ALTEX România oferă pachete salariale atractive, cuprinse între 1.500 și 2.700 lei net, în funcție de poziția ocupată în cadrul magazinului. În completarea salariilor competitive, ALTEX România oferă programe dedicate de dezvoltare profesională. Astfel, angajații sunt implicați în traininguri și cursuri, prin care își dezvoltă noi abilități pentru a deveni specialiști în tehnologie și pot evolua profesional prin promovare. În prima jumătate a anului 2016, retailerul a investit peste 300.000 de euro în programe de dezvoltare pentru angajați.