”România a fost a doua piață pe care am decis să ne dezvoltăm și vedem un potențial mare de creștere, luând în considerare avansul spectaculos înregistrat de vânzările online în ultimii ani și mulțimea de companii care aleg acest canal să-și vândă produsele. Principala problemă cu care ne confruntăm este că românii sunt obișnuiți să plătească produsul în numerar la livrare, iar noi promovăm plățile cu cardul sau transfer bancar în avans. Pe măsură ce românii capătă încredere în serviciile noastre, business-ul Allpacka.ro crește și vedem asta deja, România reprezentând peste 10% din cifra noastră de afaceri”, declară Colin Snead.
Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, GLS, TCE și Gebrüder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienți activi ai site-ului. ”Este un fel de Booking.com al curieratului, pentru că funcționăm pe același principiu: folosim volumele, pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat cu 50-70%. Astfel le oferim clienților cele mai bune prețuri pentru expediția coletelor și acces la firme de curierat pe care altfel nu și le-ar permite”, mai spune Colin Snead.