Allpacka.ro estimează creșterea business-ului din România cu 150% în 2017

allpacka La un an de la lansare, intermediarul de servicii de curierat Allpacka.ro se relansează și estimează creșterea business-ului din România cu 150% în 2017 La aproape un an de la extinderea în România, platforma online de intermediere de servicii de curierat Allpacka.ro se relansează cu noi servicii și aplicații utile pentru clienți, după o investiție de 70.000 euro. Portalul Allpacka a fost lansat pentru prima oară în anul 2010 în Ungaria de antreprenorul englez, Colin Snead, fiind un agregator de prețuri de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici și mijlocii, dar și clienții persoane fizice pot achiziționa servicii de curierat cu discount-uri, după compararea ofertelor mai multor curieri.

”România a fost a doua piață pe care am decis să ne dezvoltăm și vedem un potențial mare de creștere, luând în considerare avansul spectaculos înregistrat de vânzările online în ultimii ani și mulțimea de companii care aleg acest canal să-și vândă produsele. Principala problemă cu care ne confruntăm este că românii sunt obișnuiți să plătească produsul în numerar la livrare, iar noi promovăm plățile cu cardul sau transfer bancar în avans. Pe măsură ce românii capătă încredere în serviciile noastre, business-ul Allpacka.ro crește și vedem asta deja, România reprezentând peste 10% din cifra noastră de afaceri”, declară Colin Snead.

Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, GLS, TCE și Gebrüder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienți activi ai site-ului. ”Este un fel de Booking.com al curieratului, pentru că funcționăm pe același principiu: folosim volumele, pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat cu 50-70%. Astfel le oferim clienților cele mai bune prețuri pentru expediția coletelor și acces la firme de curierat pe care altfel nu și le-ar permite”, mai spune Colin Snead.