Compania a incheiat anul financiar 2016 cu o cifra de afaceri de 5 milioane de euro si, implicit, cu o crestere de 17% fata de 2015.
Atingerea obiectivului propus de compania romaneasca se bazeaza pe un plan de investitii care vizeaza atat dezvoltarea zonei de productie, cat si a sferei de resurse umane. In acest sens, compania are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafata totala de aproximativ 2000mp si, ca urmare a cresterii vanzarii de ceaiuri, isi propune sa investeasca si in noi utilaje pentru linia de ceaiuri.
O alta zona pentru care Alevia isi propune o dezvoltare care sa duca, in final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania care numara la ora actuala 200 de angajati, preconizeaza o crestere cu 20% a numarului de angajati.
Trendul ascendent al companiei se bazeaza pe vanzari de peste 2.000.000 de suplimente si aproximativ 3.500.000 de ceaiuri.
Cele mai vandute branduri in 2016 au fost Ginkana Ginkgo Biloba, Coenzima Q10, Silfide, Noni si Propolis C. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare si 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile in peste 4.000 de farmacii si magazine naturiste, lanturi de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) si supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din Romania.
„La baza companiei Alevia sta un principiu de la care nu ne putem dezice si anume – Ceea ce merita sa fie facut, merita sa fie bine facut (Nicolas Poussin). Am transformat acest motto in conceptul brandului asumandu-ne responsabilitatea de a le oferi cumparatorilor produse de cea mai buna calitate, la un pret cat mai avantajos. Cautam sa aducem imbunatatiri constante, de la linia de produse, pana la procesul de productie, tocmai pentru ca astfel reusim sa oferim de fiecare data un produs si un serviciu pe masura asteptarilor. Ne-am propus ca si in acest an sa continuam investitiile in dezvoltarea spatiului de productie, a produselor si a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate creste continuu. Datorita varietatii de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare si 50 de sortimente de ceaiuri, reusim sa aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori si sa le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Dr. Florin Mitocaru, director general Alevia.
Pentru 2017, obiectivele Alevia vizeaza, pe langa mentinerea trendului de crestere, si intrarea pe 5 noi piete prin lansarea a 50 de produse dedicate.