Ahold Delhaize are undă verde de la Consiliul Concurenței să cumpere Profi Rom Food

Consiliul Concurenței  a aprobat achiziția convenită a 100% din partile sociale ale Profi Rom Food SRL de către Ahold Delhaize, de la  MidEuropa. Părțile vor proceda acum la încheierea tranzacției, planificată pentru începutul lunii Ianuarie 2025

Tranzacția e de natură să ajute la păstrarea și dezvoltarea în continuare a brandurilor Mega Image și Profi care își vor aduna cunoștințele în beneficiul pieței locale și al clienților.

Crescută până în prezent pe cont propriu, Profi se alătură Mega Image România ca membru al mărcilor Ahold Delhaize și, astfel, contribuie și mai mult la dezvoltarea economiei locale prin contribuția a peste 28.000 de oameni care lucrează sub umbrela Profi.

Complementare, propunerile adresate clienților de brandurile Profi și Mega Image le vor permite să servească și mai bine consumatorul român, stimulând atât creșterea vânzărilor, cât și profitabilitatea.

Profi va contribui în grupul Ahold Delhaize cu deja tradiționalele sale legături puternice cu comunitățile locale de producători și clienți, precum și cu realizările sale digitale, dintre care unele de pionierat în România, sporind și mai mult expertiza digitală a Ahold Delhaize. Acest fapt va prezenta noi oportunități și beneficii pentru piață, pentru clienți și pentru angajații celor două mărci.

Pentru a asigura stabilitate și predictibilitate pe piața de retail din România, alaturi de Mega Image, Profi urmează să acționeze în conformitate cu seria consistentă de angajamente asumate de Ahold Delhaize ca răspuns la preocupările exprimate de Consiliul Concurenței, inclusiv în ce privește cesionarea unui număr de magazine fără a le întrerupe activitatea, și asigurarea protecției personalului.

Cu peste 28.000 de angajați în peste 1750 de magazine proprii și partenere în mai bine de 870 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. Profi Super, Profi Go și Profi Loco, formatele magazinelor rețelei, vând o gamă de 5000 de sku-uri apreciate de peste 1,6 milioane de clienți care își fac aici cumpărăturile în fiecare zi. Peste 94% dintre aceste produse provin de la parteneri din România. Cifra de afaceri de 13 miliarde de lei în 2023 plasează compania pe locul trei în retailul românesc.