AFI Europe România, venit operațional net de 46 milioane euro în 2016

AFI Europe România a publicat rezultatele financiare obținute pe trimestrul al patrulea (T4) și în 2016, înregistrând un venit operațional net (NOI) din activele sale generatoare de venit din România de peste 46 de milioane de euro, în creștere cu peste 15,5% față de perioada similară din 2015. În T4 2016, venitul operațional net obținut a fost de 12,5 milioane de euro, reprezentând o creștere de 23% comparativ cu T4 din 2015.

În plus, AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, a avut un venit operațional net (NOI) de 33,8 milioane de euro în 2016, înregistrând rezultate cu 10% mai mari față de perioada similară din 2015. De la deschiderea centrului comercial, în 2009, venitul operațional net al AFI Cotroceni a crescut cu 46%, care a însoțit majorarea valorii acestui activ până la suma de 140 de milioane de euro.

În prezent, AFI Cotroceni este în proces de finalizare a lucrărilor de extindere prin intermediul cărora suprafața închiriabilă totală a centrului comercial va crește cu 6.500 de metri pătrați. Noul spațiu va găzdui în principal brand-ul de fashion Peek&Cloppenburg (P&C), care va deschide un magazin de 5.200 metri pătrați în urma unui contract de închiriere semnat la finalul anului trecut.

Vânzările retailerilor din AFI Cotroceni (cifra de afaceri) au crescut cu peste 9% comparativ cu perioada similară din 2015, generând venituri de aproape 240 de milioane de euro în 2016. Numărul vizitatorilor în centrul comercial a crescut cu 4%, iar rata de ocupare a atins 99% pentru cei 85.000 metri pătrați din suprafața închiriabilă disponibilă (în urma lucrărilor de extindere, suprafața închiriabilă totală va fi de 90.000 metri pătrați).