AFI Europe a încheiat cel mai recent contract de închiriere cu brandul Peek&Cloppenburg, ce va deschide o nouă locație în centrul comercial AFI Cotroceni. Deschiderea va avea loc în toamna acestui an, iar magazinul va ocupa o suprafață de 5.200 de metri pătrați și va fi dispus pe două etaje.
În 2017, AFI Cotroceni va finaliza lucrările de expansiune, prin care va adăuga suprafeței închiriabile 6.800 de mp, ajungând astfel la o suprafață totală de aproximativ 90.000 mp. De asemenea, centrul comercial realizează lucrări de extindere și în zona parcării. După finalizarea acestora, în luna mai, parcarea AFI Cotroceni va ajunge la un număr de aproximativ 3.000 de locuri.
„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea Peek&Cloppenburg, o ancoră importantă în zona brandurilor de fashion premium pe care le găzduim în centrul nostru comercial. Este un pas semnificativ pentru noi, ce se încadrează în extinderea cu 6.800 de metri pătrați a mallului, prin care ne consolidăm poziția de lider și de cel mai dominant centru comercial din România și unul dintre cele mai mari din Europa Centrală și de Est. AFI Cotroceni a continuat să se dezvolte și să inoveze, obținând rezultate performante de la an la an. În 2016 am diversificat oferta de shopping cu branduri importante, precum Fossil, Tally Weijl sau Tezenis, și am lansat cel mai modern parc de aventură indoor din România, unic în rândul centrelor comerciale europene. În 2017 vom continua să ne dezvoltăm și să ne extindem oferta de branduri, atât în zona de fashion, cât și în materie de divertisment. Astfel, garantăm vizitatorilor noștri o experiență de shopping îmbunătățită și variată”, a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.
Peek&Cloppenburg este unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de fashion, cu o rețea de peste 100 de magazine, prezent în 15 țări. Brandul european are o tradiție de peste un secol pe piață și comercializează produse pentru bărbați și femei.
În 2016, AFI Cotroceni a avut un venit operațional net de peste 25 milioane de euro în primele 9 luni, rezultate mai mari cu 10% faţă de cele înregistrate în aceeași perioadă din 2015. Centrul comercial a fost evaluat, la 30 septembrie 2016, la 467 de milioane de euro, o creștere de 7,6% în comparație cu 2015. În plus, numărul vizitatorilor din mall a crescut cu 5,5%, în primele nouă luni, cu o rată de ocupare a centrului comercial de 99%.