Alte branduri internaționale de top precum Sephora, Tommy Hilfiger, Swarovski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărturești, MAC se alătură pentru a oferi vizitatorilor o experiență deosebită de cumpărături. Noua investiție va crea peste 2.000 de locuri de muncă și își propune să devină noul centru de interes al orașului și destinația preferată pentru pasionații de shopping, turiști, dar și pentru comunitatea de business și companiile multinaționale din domeniul IT&C.
Noul centru comercial va pune la dispoziție clienților peste 1.700 de locuri de parcare și va dispune de o terasă verde de 3.500 de metri pătrați, o zonă de cinema cu 10 săli la standarde VIP, un cazino pe 600 mp, 1.200 mp de spații de divertisment, teren de joacă și alte atracții pentru copii, restaurante, cafenele. AFI Brașov este cel de-al treilea centru comercial pe care AFI Europe îl dezvoltă în România, după AFI Cotroceni (90.000 mp GLA – suprafața care poate fi închiriată) din București, cel mai mare centru comercial din țară, și AFI Ploiești (34.000 mp GLA).