Afaceri în creştere pentru Daikin România

Când vine vorba de aer condiţionat, Daikin e văzut ca fiind cel mai important producător din lume, iar subsidiara sa din România confirmă asta. Daikin România a înregistrat o cifră de afaceri de 25,5 milioane de euro în anul financiar 2017-2018, încheiat la 31 martie anul acesta şi îşi consolidează poziţia de lider al pieţei HVAC (Heating, ventilation, and air conditioning). Asta înseamnă mai mult cu 5% faţă de anul financiar precedent.

“Rezultatele obținute în anul financiar recent încheiat se datorează atât menținerii poziției de top în segmentul comercial, cât și noilor direcții de dezvoltare abordate în segmentul rezidențial. Ponderea cea mai mare a vânzărilor companiei rămâne în segmentul comercial, rezultatele fiind obținute în contextul unei creșteri pe piața clădirilor de birouri, a aplicațiilor industriale, în special în zona automotive, și a sectorului de retail de tip family center, în timp ce sectorul spațiilor comerciale de mari dimensiuni a fost anul trecut în scădere. În segmentul rezidențial este de remarcat preferința tot mai evidentă a clienților finali pentru produsele high-end din gama Bluevolution, care înglobează tehnologii de ultimă generație, vânzările acestei game înregistrând o creștere de 25% anul trecut”, a spus Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.

Noul an financiar a debutat în forță pentru Daikin. Compania a lansat pe piața din România un nou model de aer condiționat rezidențial din gama Bluevolution, Stylish, și programul pilot BuyBack, prin care compania încurajează înlocuirea vechilor aparate de aer condiționat cu unele de ultimă generație, oferind discount-uri de până la 400 lei.

În plus, Daikin are în vedere şi anul acesta acţiuni de responsabilitate socială, mai ales după succesul campaniei „Plantăm Aer”, în urma căreia au fost plantați 13.000 de copaci pentru împădurirea a patru hectare de teren degradat.