„Clienții Vodafone pot beneficia de o ofertă unică pe piața telecomunicațiilor, prin care se pot bucura de aplicațiile preferate fără a consuma date din abonament. În această vară, când am lansat Vodafone Pass, cu cele două opțiuni Video Pass și Social & Chat Pass, am revoluționat modul de a interacționa cu clienții noștri, trecând dincolo de simplul pachet de GB oferit în abonament. Acum extindem beneficiile din ofertă adaugând site-urile și aplicațiile de muzică, integrate în această experiență care simplifică accesul clienților la conținutul online preferat. Mai mult, multiplicăm modalitățile prin care se pot bucura de această ofertă, dându-le posibilitatea de a transfera beneficiile și către prietenii lor,” declară Andrea Rossini, Consumer Business Unit Director, Vodafone România.
Cu Social & Chat Pass, traficul de date aferent celor mai populare aplicații de social media nu consumă pachetul de date inclus în abonament, iar cu Video Pass utilizatorii se pot bucura de același beneficiu pentru aplicațiile de video streaming. Cea mai nouă opțiune, Music Pass, acoperă traficul pentru cele mai populare aplicații și site-uri de streaming audio. În plus, noile abonamente cu Music Pass inclus oferă două luni de utilizare gratuită a aplicației Zonga, care cuprinde o colecție de peste 36 de milioane de melodii.