In cadrul celei de-a patra editii a CSR4WOMEN, singurul eveniment din Romania dedicat cauzelor sociale pentru femei, AVON a anuntat ca sustine cu 100.000 de dolari proiectele care sprijina victimele. Scopul programului este acela de a sprijini suplimentarea numarului de locuri din centrele de adapost, numar care in acest moment este sub nevoile reale din Romania. Aplicatiile pentru finantari pot fi depuse pana pe 30 octombrie. Toate detaliile despre conditiile de eligibilitate si formularul de aplicare sunt disponibile pe campaniarespectului.ro si la adresa granturi@campaniarespectului.ro . Proiectului i s-a alaturat si compania BGS, firma asigurand servicii de monitorizare si interventie pentru cele 10 proiecte castigatoare.
Anul acesta, CSR4WOMEN by AVON i-a reunit pe cei care schimba NU in DA cu ambitia lor, care au indraznit sa abordeze cauzele sociale intr-o maniera creativa, au demonstrat ca lupta pentru egalitatea de gen are sanse de reusita in Romania si au aratat ca femeile pot aduce schimbari in comunitatile lor prin antreprenoriat si acces la finantare.
Primul panel, dedicat creativitatii in abordarea cauzelor sociale, a adus impreuna trei proiecte care s-au remarcat prin rezultatele obtinute si vizibilitate: Tara, tara vrem campioane, proiect despre care au vorbit Octavian Bellu si Liliana Stanculet (OMV Petrom), Brave Cut – Andreea Nedelcu (Fundatia Renasterea) si Ioana Zamfir (McCann Bucharest), 9 luni cu 0 alcool – Robert Uzuna (Ursus Breweries).
Panelul urmator i-a reunit pe Alexandra Maier, CSR Specialist AVON Romania si coordonatoarea campaniei #CancelCancer, pe Doctor Cristina Crintea, in numele partenerilor de la Clubul Regal al Medicilor, si pe Radu F Constantinescu, autorul cartii Ultimul inceput, care a donat 50% din veniturile obtinute in urma vanzarilor pentru cauza #CancelCancer.
Discursurile s-au concentrat pe tendinta periculoasa a romancelor de a trata in loc sa previna atunci cand vine vorba de sanatatea lor, pe campania de constientizare desfasurata de AVON si marsurile roz din zece orase, in cadrul carora au fost oferite 5000 de investigatii medicale gratuite.
La finalul panelului s-a vorbit despre concertul caritabil sustinut de Loredana Groza, care a incheiat in mod oficial programul #CancelCancer si care a avut loc sambata, 1 octombrie, cu prilejul Zilei Internationale de Lupta impotriva Cancerului la San, in Beraria H.
Dupa o vara in care am traversat tara spunand #CancelCancer la Marsurile Roz si indemnand romancele sa mearga la controlul periodic la san, incheiem programul in Bucuresti, ne distram la concertul Loredanei, dar si donam, toate incasarile obtinute din vanzarea biletelor fiind directionate catre proiectul Planeta Roz al Asociatiei MAME”, a declarat Stela Toderascu, Senior Commercial Marketing Manager AVON.
Problema accesului la finantare a fost discutata de catre Ioana Derscanu (Ministerul Fondurilor Europene), Dragos Jaliu (fonduristructurale.ro), Madalina Marcu (Asociatia pentru Relatii Comunitare) si Veronica Soare, care a detaliat experienta #minunipeCamino, proiectul personal de fundraising.
Urmatorul panel s-a concentrat pe egalitatea de sanse si a reunit perspective multiple asupra subiectului. Astfel, speakerii acestui panel au fost: Tina Cretu (PAUL Romania), care a prezentat proiectul PAUL Bittersweet Collection, Iustina Ionescu, avocat specializat in drepturile omului (Coalitia anti-discriminare), Livia Aninosanu (Centrul Parteneriat pentru Egalitate) si Madalina Ene, din partea Fundatiei PACT .
La Gala au fost oferite trei distinctii CSR4WOMEN by AVON:
- Galantom, proiectul Daruieste ziua ta – Pentru ambitia de a transforma o aniversare in sprijin pentru comunitate
- Mirela Neag, Gazeta Sporturilor – Pentru ambitia de a schimba sistemul de sanatate prin jurnalism
- Asociatia React, proiectul O sansa pentru viata – Pentru ambitia de a oferi o sansa pentru viata.