Sari la conținut
  • BUSINESS
  • IT
  • CSR
  • EVENIMENTE
  • SOCIAL
  • MEDIU
  • PR & MEDIA
  • Oferta
  • Contact
  • BUSINESS
  • IT
  • CSR
  • EVENIMENTE
  • SOCIAL
  • MEDIU
  • PR & MEDIA
  • Oferta
  • Contact
  • EVENIMENTE, STIRI

A fost desemnat castigatorul concursului de logo „Romania – 10 ani in Uniunea Europeana”

  • Autor: Roxana
  • Data: 24 decembrie 2016

Reprezentanța Comisiei Europene și Guvernul României au prezentat logo-ul care va însoți activitățile de comunicare privind sărbătorirea a 10 ani de când, la 1 ianuarie 2007, România a devenit stat membru al Uniunii Europene.

Acesta a fost selectat, dintre 320 de propuneri, în urma unui concurs public adresat deopotrivă specialiștilor și amatorilor. Autorul propunerii câștigătoare este Mugur Mihai, din Brașov. „Sunt încântat că voi avea o contribuție la imaginea țării în 2017. Acesta este singurul concurs de design de logo-uri la care am participat vreodată și m-am înscris mai ales datorită componenței juriului, format din nume importante din domeniu. Apreciez eforturile depuse de ceilalți participanți, dar evident că mă bucur că ideea mea a fost câștigătoare”, a declarat acesta.

„Prin propunerea mea am încercat să redau într-un mod relevant ideea de logo aniversar. Panglica, principalul element al logo-ului, îi conferă acest spirit aniversar. Totodată, prin întrepătrunderea sa cu cele două cifre, simbolizează legătura strânsă dintre România și Uniunea Europeană, împărtășirea de valori comune. Execuția acesteia din linii nu este întîmplătoare, ea a fost aleasă pentru a complementa logo-ul Comisiei Europene dar și pentru a-l face lizibil (oscilarea între cele două elemente RO și 10 se face cu ușurință) chiar și în varianta monocromă. Alegerea culorilor a fost făcută ținând cont atât de culorile Uniunii Europene cât și de cele prezente în drapelul României. Toate caracteristicile enumerate mai sus fac din acesta un simbol memorabil, relevant, unitar și recognoscibil”, si-a descris castigatorul, in cadrul concursului, logoul creat.

Concursul a fost organizat în perioada noiembrie – decembrie 2016, iar selecția finală a fost realizată inclusiv cu participarea publicului, care a fost invitat să voteze online propunerea preferată. Acest logo va fi utilizat pe parcursul anului 2017 în comunicările și evenimentele ce vor marca parcursul european al României în ultimii 10 ani.

Preselecția a fost făcută de Șerban Alexandrescu (Headvertising), Eugen Erhan (Universitatea de Arte București) și Teodor Frolu (DC Communication), iar jurizarea finală a fost făcută de reprezentanți ai Guvernului român, Președinției României și Reprezentanței Comisiei Europene în România, împreună cu publicul larg.

Articolul precedentCampionul paralimpic Eduard Carol Novak a organizat o gala caritabila de Craciun
Următorul articolRevelion low-cost: Ce destinații aleg românii care nu și-au luat din timp pachete de vacanță pentru noaptea dintre ani

Cele mai recente

Ediția lunii Mai 2025 pentru cumpărarea Titlurilor de Stat FIDELIS se încheie pe 16 Mai

Redacția 15 mai 2025

Record de participare la UNbreakable România – 1.700 de tineri

Redacția 15 mai 2025

Dividendele de la OMV Petrom vor fi plătite începând cu 3 iunie

Redacția 15 mai 2025

Festivalul Namaste India 2025 – la București și la Cluj

Redacția 15 mai 2025

Distribuie articolul

Te-ar putea interesa

Cursuri gratuite de cetățenie digitală și cultură democratică pentru cadre didactice

Citește articolul

MOL Fresh Corner sărbătorește cea de-a 10-a aniversare: gastronomie de calitate pentru oamenii în mișcare

Citește articolul

Initiative România devine agenția de media pentru MacuShield

Citește articolul

Studiu: valoarea totală a producției agricole a României a atins 22 de miliarde de euro

Citește articolul
Copyright © 2025 cafemedia.ro

Designed by