Ciuc Radler aduce la masa degustătorilor Pepene și Coacăze Negre. Astfel, Ciuc Radler își propune să fie una dintre băuturile preferate ale noii generații și să pornească distracția, oricând, oriunde și cu oricine. Pentru Gen-Z, distracția este, de multe ori, un subiect planificat – care vine sub eternul „atunci când…”. Auzim des „atunci când vom merge la festival, atunci când vom da un party, atunci când vom merge în vacanță”.
Ca și catalizator al distracției de zi cu zi, Ciuc Radler începe comunicarea pe o nouă platformă „Ia-ți Doza de FUN”, primul flight de comunicare având startul în luna aprilie. Însă întreaga vară se anunță fun, odată cu lansarea noului Radler cu Pepene și Coacăze Negre. Aceasta este o inovație locală și completează portofoliul de brand, care include acum 4 variante, toate cu 0.00% alcool.
„Noua platformă e inedită și de o bucurie contagioasă. Incercăm să nu ne luăm atât de tare în serios, să creăm și să propagăm distracția în tot ceea ce facem. De aceea, Ciuc Radler vrea să aducă o doză de fun – atât prin produs, cât și prin comunicare”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
Astfel, vara Radler va fi trăită sub #OSăFiePepene – pentru că urmează o comunicare 360 intensă, la finalul căreia toate echipele implicate se vor răcori cu un Radler. Campania include un nou spot TV, unde consumatorii vor descoperi două personaje surprinzătoare.
Așadar, vara cu Radler nu va fi una nebună sau cool, însă #osăfiepepene.