Peste 20.000 dintre cei care și-au actualizat profilul profesional în această perioadă au ales să susțină cele trei proiecte educaționale din campania „Donează cu CV-ul tău”, derulată de BestJobs. 85% dintre aceștia au bifat în profilul lor posibilitatea de a apărea în căutările angajatorilor ca disponibili pentru a fi contactați.
”Peste 20.000 dintre cei care și-au actualizat profilul profesional în această perioadă au ales să susțină cele trei proiecte educaționale din campania „Donează cu CV-ul tău”. 85% dintre aceștia au bifat în profilul lor posibilitatea de a apărea în căutările angajatorilor ca disponibili pentru a fi contactați”, a transmis Bestjobs.
Acest an a început favorabil pentru candidați, pe fondul nevoii acute de specialiști în numeroase domenii, dar, în loc să-și maximizeze aceste șanse și să atragă oferte de muncă potrivite, doar 33% dintre candidați aleg să își mențină CV-ul actualizat, după cum arată un sondaj recent BestJobs. Tocmai de aceea, în perioada mai-iulie, BestJobs a inițiat campania „Donează cu CV-ul tău”, prin care a încurajat candidații să își țină profilul la zi, dar și să contribuie în societate.