Grupul LEGO: La 90 de ani face invitații directe la joacă, cu ocazia World Play Day

Grupul LEGO sărbătorește nouă decenii de creativitate, în care a ajutat copiii să își atingă adevăratul potențial prin joacă, cu ajutorul cărămizilor LEGO®. Pentru a marca această ocazie, brandul va fi gazda primei ediții World Play Day – o zi plină cu evenimente la nivel global cu joacă, colaborări și surprize menite să ajute familiile și comunitățile să se joace mai mult.

Din momentul în care Ole Kirk Kristiansen, un tânăr tâmplar danez, și-a folosit uneltele pentru a construi prima mașină din lemn în 1932, acesta s-a concentrat pe realizarea de  jucării de înaltă calitate, care să-i ajute pe copii să învețe mai multe despre lumea înconjurătoare și să dezvolte abilități conexe. El a numit compania “LEGO”, prescurtare de la “Leg Godt”, însemnând “Play Well” în daneză. Misiunea producătorului de jucării este și în ziua de azi aceea de a sprijini învățarea distractivă prin joacă.

În micul său atelier din Billund, Danemarca, Ole a sculptat manual o colecție de vehicule, rățuște și yoyo-uri, iar ulterior a început să experimenteze cu cărămizi din plastic. Fiul său, Godtfred, a adăugat pe spatele cărămizilor câteva tuburi de dimensiuni mici pentru a asigura stabilitatea construcțiilor, lansând oficial sistemul de interconectare, folosit și astăzi. Cărămida LEGO®, care oferă posibilități creative nelimitate de construcție a apărut în 1958.

De la începuturile sale, cărămida emblematică LEGO a fost utilizată în peste 18,000 de seturi LEGO și a inspirat milioane de copii și fani să se joace și să creeze. I-a ajutat să își perfecționeze abilitățile de inginerie cu LEGO® Technic, să învețe despre roboți și programare cu LEGO® MINDSTORMS®, să descopere prietenia și aventura, lumea reală sau fantastică cu LEGO® Friends sau LEGO® NINJAGO®.  Totodată, fanii au explorat noi locuri de joacă digitale cu cele peste 85 de jocuri pentru mobil și console, și au avut șansa să proiecteze unele din cele mai populare seturi ale brandului prin platforma LEGO® Ideas. Cărămida LEGO  a fost chiar în centrul atenției la Hollywood, în filmul THE LEGO MOVIE™.

După nouăzeci de ani în care a inspirat nenumărate ore de joacă, brandul dedică această aniversare familiilor, ajutându-le să găsească un moment de joacă în decursul unei zile, întrucât studiile demonstrează că numeroase familii consideră că nu se joacă suficient.

Puterea Jocului

Noul studiu LEGO Play Well 2022 a intervievat 55,000 de părinți și copii din 30 de țări și demonstrează că deși joaca poate schimba viața și poate aduce oamenii mai aproape unii de alții, în zilele noastre familiile găsesc cu greu timp pentru a prioritiza această activitate.

O mare parte a părinților consideră că joaca îi ajută pe copii să dezvolte abilități pe termen lung, precum creativitatea (93%), comunicarea (92%), abilitățile de soluționare a problemelor (92%) și încrederea în sine (91%). De asemenea, joaca poate contribui și la fericirea familiei, consolidând legăturile dintre membrii familiei și bunăstarea acestora, potrivit opiniei a 95% dintre părinți.

În ciuda numeroaselor beneficii pe care le conferă joaca, mai multe familii consideră că nu se bucură complet de această activitate – majoritatea copiilor (82%) își doresc să se joace mai mult, în timp ce o treime dintre părinți (34%) consideră că familia lor nu petrece suficient timp împreună jucându-se. Responsabilitățile de zi cu zi precum lucratul peste program (31%), activitățile casnice (28%) sau simpla idee de a nu avea suficient timp (32%) sunt cele mai mari piedici în ceea ce privește joaca în familie, potrivit părinților care au participat la studiu.

World Play Day

De la provocări de 90 de secunde, până la jocuri care durează doar câteva minute, Grupul LEGO și Fundația LEGO au pregătit jocuri perfecte pentru programul oricărei familii, însă World Play Day reprezintă cea mai mare invitație la joacă lansată de companie până acum. Lista de activități este plină de inspirație pentru a ajuta familiile și comunitățile să găsească un moment de bucurie, rapid și simplu, indiferent de vârsta, locația sau interesele acestora.

Urmăriți hashtag-ul #LEGO90years sau vizitați LEGO.com/90-Years-Of-Play pentru a vă alătura distracției

Leave a Reply

Your email address will not be published.