Fenix.eco își extinde activitatea și pe segmentul B2B

Fenix.eco își extinde activitatea și pe segmentul B2B și anunță un prim parteneriat cu BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București.

Fenix.eco vizează companiile care doresc să ofere angajaților lor cele mai bune mărci de smartphone-uri la un cost accesibil. În prezent, Apple reprezintă 75% din vânzările fenix.eco, iar iPhone 8 este bestseller-ul companiei.

Magazinul online dispune de o secțiune B2B, www.fenix.eco/B2B, unde cumpărătorii corporate pot plasa comenzi și obține reduceri, pe baza volumelor comandate.

„Din cauza impactului economic al COVID-19, multe companii încearcă în prezent să-și optimizeze cheltuielile. Smartphone-urile noastre recondiționate au un aspect impecabil și se află într-o stare perfectă de funcționare, la un preț mult mai mic comparativ cu unele noi. Potrivit producătorului HMD Global, 91% dintre companiile europene consideră că prețul este un factor important atunci când achiziționează smartphone-uri pentru angajații lor. Prin urmare, cred că fenix.eco va deveni rapid soluția optimă pentru un număr tot mai mare de IMM-uri și cumpărători din zona corporate”, a declarat Grégoire Vigroux, Serial Entrepreneur & Business Angel.

 

BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București este primul partener corporate al fenix.eco pe acest segment.

Fenix.eco a lansat primul magazin online destinat consumatorilor finali – B2C – (www.fenix.eco) în luna aprilie. În prezent, are în portofoliu peste 20 de modele recondiționate de smartphone-uri Apple, Samsung, Sony și Huawei dedicate companiilor, la prețuri cu până la 50% mai mici decât unele noi. Pe lângă aparatul recondiționat, telefoanele fenix.eco dispun de accesorii noi și beneficiază de o garanție de 12 luni.

Leave a Reply

Your email address will not be published.