Clarfon lansează campania “Auzul, parte din viața noastră”

Clarfon a lansat Campania Sociala de Conștientizare a Importanței Auzului – “Auzul contează pentru noi toți!”, marcand astfel importanța Zilei Internaționale a Surdității, celebrată pe întreg globul în ultima duminică a lunii septembrie.

Aproximativ 466 de milioane de oameni – peste 5% din populația lumii – suferă de pierderea auzului. Dintre aceștia, 34 de milioane sunt copii iar 3 bebeluși din 1.000 se nasc cu probleme permanente de auz.

Pierderea auzului poate avea cauze genetice sau poate fi determinată de complicații la naștere, anumite boli infecțioase, infecții cronice la nivelul urechilor, folosirea anumitor medicamente, expunerea la zgomote puternice și înaintarea în vârstă.

În România, peste 2 milioane de persoane au o problemă de auz. În special, la sugarii și copiii mici cu pierdere auditivă, identificarea din timp a hipoacuziei prin diverse programe de screening poate corecta rezultatele lingvistice și educaționale viitoare.

În țările în curs de dezvoltare, 1 din 40 de persoane cu probleme de auz își achizionează un aparat auditiv.

Prin campania socială de conștientizare a importanței auzului, Clarfon se alătură asociațiilor internaționale care luptă pentru prevenirea și recuperarea surdității.

Leave a Reply

Your email address will not be published.