BCR a lansat Scoala de Business, un program de educatie de business

Platforma BCR Scoala de BusinessBCR a lansat programul Scoala de Business, www.bcrscoaladesbusiness.ro, un proiect prin care vine in ajutorul tuturor business-urilor romanesti, indiferent de etapa de viata in care se afla.

Programul de educatie antreprenoriala se desfasoara, in prezent, in doua faze, una online si una offline. Prima este platforma de Edutainment – cu traininguri dedicate: 1. Management Financiar 2. Cum sa fii un antreprenor mai bun  3. Sfaturi pentru antreprenori. Cea de-a doua faza este un Roadshow national – pornind de la continutul dezvoltat de Iancu Guda, sustinut apoi printr-o serie de conferinte, ce se vor derula in perioada martie-aprilie in orasele Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Constanta, Timisoara si Bucuresti. Asemenea programului de educatie financiara “Scoala de Bani”, destinat persoanelor fizice, expertii BCR au fost pregatiti ca sa actioneze ca profesori de educatie de business pentru antreprenori si companii.

“Curajul este esential pentru un antreprenor la inceput de drum, dar acesta trebuie sa fie realist si sa isi seteze o marja de eroare in orice aspect al businessului. Din experienta mea, nu intotdeauna lucrurile se vor intampla in realitate asa cum au fost estimate initial pe hartie. Indiferent daca se afla la inceput sau are deja experienta, antreprenorul trebuie sa stie ca una dintre cheile de succes in business este accesul la informatie, o informatie de calitate, actualizata intotdeauna cu evolutia pietei”, spune Dana Dima, Vicepresedinte Retail & Private Banking BCR.

“Un business inteligent este acela care este fondat pe intuitie, dar care tine cont in acelasi timp si de caracteristicile pietei in care activeaza si care nu uita niciodata, indiferent de context, ca trebuie in primul rand sa se adapteze nevoilor clientilor. Acestea si multe alte informatii utile antreprenorilor vor fi regasite pe platforma Scoala de Business”, spune Anca Petcu, Chief Transformation Officer BCR.

“Scoala de Business este locul in care fiecare poate invata ce anume sta in spatele unei afaceri bine construite si ca este nevoie de multe cunostinte, talent si perseverenta pentru a mentine pe piata, pentru mult timp, un business de succes. Platforma va fi dezvoltata continuu cu resurse utile pentru antreprenori si se va adapta la feedback-ul utilizatorilor”, a declarat Ionut Stanimir, Director de Marketing BCR & Fondator Acceleratorul de business BCR-InnovX.

Cum sustine BCR antreprenorii romani dincolo de Scoala de Business?

  • Credite noi pentru companii – BCR a oferit companiilor finantari noi de peste 33 de miliarde de lei in ultimii 6 ani, din care peste 9 miliarde de lei au fost directionati catre IMM-uri;
  • Doua treimi din portofoliul de credite corporate al BCR (ce include finantari pentru IMM, companii mari, real estate si sectorul public), sunt reprezentate de creditele de investitii pe termen lung – aceasta cota s-a mentinut in ultimii patru ani;
  • Numarul total de companii creditate de BCR a crescut cu 25% in ultimii trei ani (clienti cu expunere, on si off balance), in timp ce numarul de clienti IMM-uri a crescut chiar mai puternic cu o treime ( +32%), detinand o pondere ridicata de 76% din numarul clientilor corporate finantati de BCR;
  • Finantare pentru IMM-uri – soldul creditelor nete pentru IMM-uri a crescut cu 51% in ultimii trei ani, la nivel de grup, incluzand si finantarile prin leasing (la sfarsitul lui 2019 fata de sfarsitul lui 2016);
  • BCR a acordat credite noi micro (firme cu cifra de afaceri < 1 mil. Euro) in valoare de 2,7 miliarde de lei in ultimii patru ani (2016-2019); in 2019, BCR a atins o cota de piata de 37% din numarul de clienti inscrisi in cadrul programului Start-Up Nation si a acordat finantare pentru aproximativ 2.500 de start-up-uri in cooperare cu FEI in cadrul initiativei COSME; in consecinta, stocul de imprumuturi pentru intreprinderi micro s-a dublat in 2019, pana la 663 de milioane de lei.

Leave a Reply

Your email address will not be published.