Platforma Uber a anunțat Ghidul Comunității Uber, care va permite companiei să scoată din aplicație utilizatorii care primesc feedback negativ în mod constant. Pentru șoferii parteneri, respectul pentru mașinile personale este una dintre cele mai importante valori, întrucât acestea reprezintă locul în care își petrec ziua de lucru. Chiar dacă majoritatea curselor se desfășoară fără incidente, există întotdeauna și mici evenimente neplăcute pentru șoferii parteneri.
Tocmai de aceea, ca parte a Ghidului Comunității Uber, compania lansează un nou sistem de evaluare a șoferilor, care promovează un comportament standard respectat de toți cei care folosesc aplicația Uber – fie utilizatori sau șoferi parteneri. Majoritatea șoferilor parteneri Uber sunt respectuoși și atenți, iar datele ne arată că un alt avantaj al platformei noastre este și calitatea utilizatorilor, potrivit companiei.
”Avem deja un proces prin care îi eliminăm din platformă pe acei puțini șoferi cu un rating slab. Iar astăzi lansăm un sistem cu ajutorul căruia să îndepărtăm utilizatorii care primesc feedback negativ constant și prin care să arătăm șoferilor parteneri că suntem și de partea lor. Asigurăm, astfel, calitatea comunității noastre”, a spus Nicoleta Schroeder, Manager General Uber România.
Atunci când utilizatorii primesc în mod constant feedback negativ și evaluări slabe, aceștia vor primi o notificare în aplicație, alături de sugestii de îmbunătățire. În cazul în care feedback-ul negativ continuă, următorul pas va fi suspendarea temporară a contului, pentru o săptămână. Dacă situația se repetă, există posibilitatea dezactivării definitive.