HARTMANN Romania este parte a companiei germane HARTMANN, unul dintre cei mai longevivi producatori din domeniul produselor de asistenta medicala si de igiena la nivel global.
Compania functioneaza fara intrerupere din anul 1818, reusind sa treaca testul timpului, al istoriei si al schimbarilor economice la nivel mondial datorita deschiderii catre inovatie, a investitiilor in cercetare si a preocuparii fata de nevoile pietei si ale angajatilor sai. Compania si-a asumat, inca din 1862, responsabilitatea asigurarilor sociale pentru angajatii sai, cu zeci de ani inainte ca aceasta strategie de responsabilitate pentru personalul propriu sa devina o regula pentru angajatorii din alte domenii sau tari.
Pentru a afla mai multe despre strategia de Responsabilitate Sociala si despre proiectele de implicare in comunitate ale companiei, am stat de vorba cu Oana Chele (foto), Director Marketing al Hartmann Romania.
– Care sunt directiile strategiei de Responsabilitate Sociala a companiei pe care o reprezentati?
– Hartmann este compania care a inventat si introdus in piata pansamentul antiseptic, atat de necesar pentru noi toti, iar lista inovatiilor continua si astazi. Aceasta inseamna ca oamenii, indiferent ca vorbim de angajati sau beneficiarul final, au fost dintotdeauna in centrul preocuparilor companiei si toate actiunile pe care le intreprindem la nivel local sau la nivel de grup sunt puse in slujba sanatatii persoanei sau grupului din care acesta face parte. Pasiunea pe care o punem in toate proiectele desfasurate este una dintre valorile importante ale companiei noastre. Suntem hotarati sa ajutam oamenii si sa facem totul pentru confortul si sanatatea lor, atat prin produsele si solutiile pe care le dezvoltam, cat si prin sustinerea grupurilor vulnerabile si incurajarea celor care ne urmaresc sa ni se alature in demersul nostru zilnic, chiar si cu fapte mici.
– Care sunt proiectele de Responsabilitate Sociala Corporativa sustinute in aceasta perioada?
– Responsabilitatea in relatia cu comunitatea din care facem parte este o activitate permanenta pe care Hartmann o desfasoara la nivel global, iar Romania este parte a acestui proces. Astfel, anul trecut, odata cu aniversarea a 200 de ani de activitate neintrerupta a grupului la nivel global, am lansat o campanie de constientizare si suport a grupurilor vulnerabile existente in societatea romaneasca. Am identificat mai multe organizatii neguvernamentale – MagiCamp, Daruieste Viata, Asociatia Principesa Margareta, Hospice Casa Sperantei – cu care am creat parteneriate si catre care am mers cu donatii de produse conforme cu nevoile lor imediate sau pe termen mediu. Au fost proiecte extraordinare, am cunoscut oameni extraordinari care sunt sau ar trebui sa fie modele pentru noi toti datorita implicarii personale, a capacitatii de a se pune in slujba altora inainte de se gandi la ei. In ciuda efortului de a gestiona simultan mai multe proiecte cu nevoi specifice diferite, zambetele si bucuria pe care am simtit-o atat din partea beneficiarilor, cat si a echipei Hartmann au fost masura succesului nostru.
Intregul Interviu poate fi citit pe platforma dedicata www.CSRleaders.ro