SUBWAY România a încheiat 2018 cu rezultate financiare in crestere

Volumul vânzărilor per restaurant ale SUBWAY România a crescut anul trecut cu 8% față de 2017. Tendința pozitivă s-a resimțit și în prima lună a anului 2019.

În 2018, românii au arătat apreciere și receptivitate pentru produsele Subway și în 2019 accentul va fi pus pe francizați.

“În anul 2019 continuăm să dezvoltăm marca SUBWAY® și să o facem mai puternică în România. Planificăm să deschidem noi restaurante stradale în marile orașe universitare și să continuăm parteneriatul cu stațiile de benzină în tranzit din toată țara. Anul acesta vom redecora pe conceptul “Fresh Forward Decor” toate restaurantele care au fost deschise în 2012 “, spune Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara București-Ilfov.

În 2019, SUBWAY® România va deschide primele restaurante cu conceptul de Fresh Forward Decor”. Primul va fi deschis în Pitești. De asemenea, marca va continua să introducă noi sandwich-uri și noi arome de cafea. SUBWAY® se concentrează pe servicii excepționale și pe calitatea produselor, dar și pe extinderea programului de livrare la domiciliu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *