Orange Romania incurajeaza consumul responsabil de tehnologie

Orange ateliere 2019Tehnologia din zilele noastre e de mare ajutor, nimeni nu poate contesta acest lucru. Ne poate aduce aproape de rude sau de prieteni aflati la mii de kilometri departare, dar, la fel de usor, poate crea o distanta uriasa intre doi oameni aflati unul langa celalalt.

Dintr-un studiu realizat de catre Salvati Copiii Romania reiese ca 7 din 10 copii petrec zilnic cel putin 3 ore pe internet.

In acest context, Orange Romania a derulat, in perioada sarbatorilor de iarna, o campanie ampla de incurajare a timpului autentic petrecut alaturi de familie si de cei dragi.

Una dintre audientele vizate in campanie a fost cea interna – astfel, angajatii orange sarbatoriOrange au fost invitati sa participe la o activitate comuna  cu doua generatii diferite: copiii si seniorii din programele Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei.

Veronica_Dogaru_Orange_RomaniaPrin campaniile noastre, ne dorim sa incurajam consumul responsabil de tehnologie, atat din punct de vedere al limitelor de timp, cat si al comportamentului online. Ne dorim ca mediul digital sa continue sa fie un mijloc de comunicare si educare, care sa sprijine si sa incurajeze conectarea cu cine si cu ceea ce este important pentru fiecare dintre noi”, a declarat Veronica Dogaru, Corporate Communications Manager, Orange Romania.

OrangeTimp de doua ore, varstnici, tineri si copii din proiectul “Centrele Comunitare Generatii”, derulat de Fundatia Principesa Margareta, au lucrat cot la cot cu angajatii Orange pentru a construi impreuna cel mai interesant caleidoscop. Desi usor timizi la inceput, copiii s-au imprietenit rapid cu varstnicii, care au avut numai cuvinte de lauda pentru cei care le-au inveselit seara.

“Mi se pare extraordinar de frumoasa aceasta initiativa. Socializarea cu copiii ne da si noua, varstnicilor, un pic de viata”, ne-a marturisit doamna Verona Ion, beneficiar al programului “Centrele Comunitare Generatii”.

Evenimentul face parte dintr-o campanie mai ampla de responsabilitate sociala, derulata de Orange Romania in perioada sarbatorilor de iarna, si care a beneficiat de componente de PR,  ATL si BTL. Promisiunea Orange este de a contribui la crearea unei societati in care tehnologia de azi sa ne aduca impreuna #PentruMaine.

Mai multe detalii despre initiativele de responsabilitate ale Orange Romania gasiti AICI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *