Compania clujeană Blugento estimează că vânzările generate de magazinele online prin platforma Blugento vor depăși, anul acesta, 60 de milioane de lei. Aceasta în contextul în care, anul trecut, vânzările realizate de clienții platformei au fost de 2,5 ori mai mari ca în 2017.
Pentru clienții care au deja experiență în retailul online, Blugento lansează pachetul de servicii „Expert”, care sprijină dezvoltarea rapidă și sustenabilă a acestora. Noul pachet de servicii se adresează clienților mari, dispuși să investească în dezvoltarea business-ului lor, costul pachetului variind în funcție de nevoile acestora.
„Platforma Blugento s-a dezvoltat foarte mult în ultimul an, atât ca funcționalități, cât și ca expertiză în zona de eCommerce, acoperind tot mai multe dintre nevoile business-urilor mari din comerțul online. Spre exemplu, în 2018, primele 5 cele mai performante magazine online din punctul de vedere al vânzărilor realizate au procesat comenzi de peste 15 milioane de lei prin platforma Blugento”, a declarat Sandu Băbășan, CEO Blugento.
Clienții care beneficiază de pachetul „Expert” primesc o serie de upgrade-uri din punct de vedere tehnic și, cel mai important, consultanță specializată pentru dezvoltarea business-ului. Acest lucru presupune alocarea unui consultant business dedicat proiectului lor, care oferă expertiză pe zona de business development, procese de marketing și user experience. De asemenea, clienții primesc un project manager dedicat care rezolvă cu prioritate solicitările acestora.