WatchShop.ro a inclus in portofoliu brandul de ceasuri William S

WatchShop.ro a adus în România un nou brand de ceasuri fashion: William S. Noile ceasuri sunt disponibile în 30 de modele, au un aer fresh, un design simplu, minimalist, sunt de calitate și sunt destinate tinerilor care vor să fie în tendințe, fără a ieși, însă, în evidență prin opulență, ci prin simplitate și bun gust.

Noile ceasuri William S sunt destinate tinerilor de până în 30 de ani, pasionați de fashion, în ton cu noile trenduri și care privesc ceasurile ca pe accesorii ce le completează ținutele și le reflectă atitudinea.

„Ceasurile William S completează oferta de modele minimaliste, accesibile, și se înscriu în curentul fashion fără complicații, modelele fiind prevăzute exclusiv cu funcții esențiale. În plus, cele mai noi ceasuri disponibile pe WatchShop.ro permit schimbarea foarte rapidă și ușoară a curelei, beneficiind de un sistem de prindere de tipquick-release. Astfel, același ceas merge foarte bine la o ținută business, cu costum și cravată, dacă are atașată cureaua din piele neagră, sau se potrivește perfect cu o ținută formată din blugi și hanorac, dacă are atașată o curea casual”, a declarat Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Modelele William S sunt disponibile la un preț standard de 499 de lei, având o calitate superioară categoriei de preț în care sunt comercializate. La interior, dispun de un mecanism japonez de înaltă precizie, Miyota. Carcasa este din oțel inoxidabil sau oțel inoxidabil placat PVD (Depunere Fizică de Vapori care formează un înveliș de finisare extrem de durabil), iar geamul care acoperă cadranul este din cristal mineral.

Ceasurile William S sunt testate la presiuni de până la 3 ATM, ceea ce înseamnă că sunt rezistente la stropiri ușoare. Pentru a oferi un plus de prestanță, capacul din spatele ceasului este prins în șuruburi, nefiind înfiletat.

Introducerea noului brand în portofoliul WatchShop.ro face parte din strategia companiei de a diversifica oferta de produse și răspunde cerințelor consumatorilor care manifestă interes foarte mare pentru ceasurile fashion. De asemenea, este parte a strategiei de vânzări, în contextul în care vânzările de ceasuri mass-market și mid-level vor crește în perioada imediat următoare, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *