Kaufland a inaugurat primul magazin din România cu o strategie anti-plastic

Magazinul Kaufland din București, str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, este primul magazin din România al unui retailer în care se materializează o strategie anti-plastic. Proiectul reprezintă o investiție majoră, prin care compania face pași importanți în demersurile de reducere a poluării și de a materializa o strategie anti-plastic, aducând noutăți și soluții în întregul retail românesc.

,,Sustenabilitatea este parte integrantă din ADN-ul companiei, care ia toate deciziile cântărind cu atenție impactul asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care își desfășoară activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților și a angajaților. Protecția mediului este un aspect extrem de important pentru Kaufland. Peste 47.000 de tone de deșeuri au fost reciclate de companie într-un an: plastic, ambalaje, baterii, ulei de gătit și altele, conform datelor publicate în ultimul Raport de Sustenabilitate Kaufland România”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.  

Întrucât modalitățile de eliminare a plasticului sunt un subiect stringent, inițiativa primului magazin din România cu o strategie anti-plastic vine la mai puțin de trei luni după ce Kaufland a anunțat noi măsuri de reducere a cantității de plastic. Magazinul Kaufland Barbu Văcărescu din România este primul din întreaga rețea internațională a grupului în care compania implementează schimbări majore. Acesta este doar un prim pas la nivelul companiei, alte măsuri urmând să fie implementate treptat. Eforturile companiei în această direcție vor continua susținut.

Leave a Reply

Your email address will not be published.