Agenția Golin a fost selectată pentru a elabora strategia de comunicare, la nivel local, a brandului Nokia, în urma câștigării pitch-ului organizat de compania finlandeză HMD Global, care deține licența exclusivă a brandului Nokia pentru telefoane şi tablete.
„În România, am simțit dintotdeauna o afinitate aparte pentru telefoanele Nokia și suntem nerăbdători să scriem un nou capitol al poveștii brandului Nokia și companiei HMD Global. Pentru perioada următoare, obiectivul nostru local este să creștem organic, să promovăm Nokia cu Android și să aducem pe piață produse inovatoare, performante și de calitate, care să inspire utilizatorii și care să ne apropie și mai mult de ceea ce își doresc pe viitor. Fiind un start-up, avem nevoie de parteneri puternici din punct de vederere strategic și creativ la nivelul piețelor pe care activăm și, pentru România, am ales o agenție vizionară și cu experiență, Golin, care a transpus în propunerile trimise esența companiei HMD Global și a brandului Nokia.” a declarat Judith Haberlehner, director Relații Publice Europa de Est al companiei HMD Global.
„Colaborarea dintre Golin și HMD Global se bazează pe un set bine definit de principii comune, reflectate atât în mentalitatea echipelor, cât și la nivelul activităților desfășurate de ambele companii – ingeniozitate, expertiză și centrare pe valori umane. Ne bucurăm să completăm portofoliul Golin cu un nou brand din zona IT&C și, astfel, să contribuim activ la poziționarea și creșterea notorietății brandului și produselor Nokia în segmentul telefoane și tablete. Într-un sector atât de competitiv și dinamic, diferențierea este dată de perspectivele distincte în abordarea strategică, de creativitatea campaniilor, relevanța și ambiția de a face lucruri extraordinare în mod asumat, oferind utilizatorilor experiențe memorabile și de impact” spune Irina Roncea, Deputy Manager Director, Golin România.
Compania HMD Global este un start-up finlandez, înfiinţat în decembrie 2016, cu scopul de a readuce pe piață telefoanele Nokia.