După 7 ani de publicitate în Ogilvy Grup, Sorina Dianconu este noul director al departamentului de marketing MedLife Grup.
“Am ales sănătatea pentru complexitatea acestui domeniu și pentru că m-a atras foarte tare provocarea de a comunica pentru un brand atât de puternic cum este MedLife. Pentru mine este cel mai important proiect profesional de până acum – cum pot să aduc plus-valoare și să inovez pentru un brand cu multa tradiție și un business care a făcut aproape tot, trecând prin diferite etape de maturizare, de întelegere a sistemului și a omului? Trei sferturi din primele idei propuse inițial se mai făcuseră sau au fost propuse în cei peste 20 de ani de existența MedLife!” a explicat Sorina Diaconu.
În trecut, aceasta s-a ocupat de gestionarea proiectului derulat de către ONU pentru restaurarea unor monumente istorice din România, apoi a făcut pasul către publicitate. Ulterior a fost International Marketing Director al MTAG Switzerland, liderul elvețian în producția oțelului de calitate superioară, apoi s-a alăturat echipei Danone România (National Brand Manager portofoliu Bel Groupe Franța).