Lidl deschide în București, pe Calea Victoriei Nr. 46, Muzeul Bucatelor Ascunse, o expoziție gastronomică temporară ce își propune să conserve tradițiile culinare, prin intermediul rețetelor autentic românești.
Muzeul reunește rețete ale unor preparate specifice diferitelor zone ale României, descoperite de Lidl în încercarea de a identifica un nou produs care să ajungă în magazinele sale, sub brandul ,,Cămara Noastră”. Lidl a fost primul retailer din România care a dezvoltat un produs nou împreună cu unul dintre clienții săi și care, după rețeta originală a unei gospodine, a produs la scară industrială un preparat care până atunci a fost produs doar artizanal: pelteaua de gutui.
La începutul acestui an, retailerul și-a propus să aducă din nou în magazine un astfel de produs, motiv pentru care în luna martie, a lansat o nouă ediție a campaniei ,,Căutătorii de Cămări”, invitându-i pe români să trimită rețete ale unor preparate specifice anumitor zone ale țării, uitate sau prea puțin cunoscute în alte regiuni. Rețeta câștigătoare, care va deveni un nou produs ,,Cămara Noastră”, va fi anunțată în luna octombrie.
În timpul campaniei, Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits au degustat o mulțime de preparate autentice, pregătite după rețete vechi românești. Pe toate acestea, Lidl le-a reunit în Muzeul Bucatelor Ascunse, care poate fi vizitat până pe 29 septembrie, perioadă în care se vor desfășura zilnic mai multe tururi ghidate.