KFC a lansat serialul SOCIAL ME

Nu mai e o surpriză pentru nimeni că socoteala din social media nu se potrivește cu cea din realitate, iar cei de la KFC au găsit o modalitate originală de a atrage atenția asupra faptului că tinerii din ziua de azi pun un accent mult prea mare pe înfrumusețarea vieții virtuale.

SOCIAL ME este un serial inspirat din povești reale care prezintă, cu o doză echilibrată de exagerare, diferența dintre personajul construit online și persoana ascunsă în spatele acestuia.

„Anul acesta ne-am propus să aducem în atenţia publicului unul dintre cele mai mari proiecte realizate de către KFC România în zona de social media. Social Entertainment Channel nu este o platformă de socializare pentru KFC. Este un mod de a produce conținut la standarde adaptate vremurilor în care trăim, care să adreseze probleme actuale. SOCIAL ME este prima producție cu care lansăm acest concept-platformă – adânc înrădăcinată în filosofia brandului KFC, care militează pentru ideea de a fi #pebune, nu #perfect. Am simțit că este momentul să facem o schimbare, mai ales în contextul în care Facebook transformă ceea ce cunoaștem ca fiind un canal de comunicare într-un canal de entertainment. Deci, noi provocări pentru creatorii de conținut”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

SOCIAL ME are 4 episoade care prezintă apogeul și declinul în social media al personajului principal, o tânără care are o misiune foarte clară de îndeplinit în fiecare zi: tot ce postează în social media trebuie să spună despre ea că are o viață perfectă. Odată cu SOCIAL ME, KFC România inaugurează și un nou concept-platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *