Coca-Cola HBC România, din nou în topul responsabilității companiilor

Pentru al treilea an la rând, Coca-Cola HBC România este recunoscută drept cea mai responsabilă companie de pe piața locală. Transparența și implicarea în dezvoltarea proiectelor de CSR și de mediu i-au asigurat primul loc în cadrul studiului „Romania CSR Index 2018“.

„Sustenabilitatea este parte integrantă din strategia grupului nostru, Coca-Cola HBC, fie că vorbim de proiecte de responsabilitate socială sau de modelul de business. În ultimii 4 ani am fost recunoscuți ca lider în sustenabilitate în industria băuturilor, în Europa și întreaga lume, conform Dow Jones Sustainability Index. În plan local, ne bucură această recunoaștere din partea The Azores, pe care o primim pentru al treilea an consecutiv. Acest lucru ne responsabilizează și ne motivează să continuăm să implementăm proiecte cu impact real pentru comunitate. Nu în ultimul rând, este important să putem vedea o creștere semnificativă a importanței pe care mediul local o acordă sustenabilității. Îi felicităm pe toți cei evidențiați pentru performanțele în domeniu de studiul CSR Index 2018. Este în beneficiul tuturor, mai ales al consumatorilor, ca sustenabilitatea să devină un obiectiv vital pentru mediul de afaceri”, spune Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.

Proiectele care i-au adus companiei recunoașterea pe care o merită sunt: „După Noi“ (dupanoi.ro), platforma de programe de sustenabilitate a Coca-Cola HBC România, „Reamenajarea eco-turistică a cascadei Bigăr“ din Caraș-Severin, făcută la inițiativa angajaților companiei sau proiectele de educației „La TINEri este Puterea“ și „Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici“.

Studiul Romania CSR Index a luat în calcul 696 de companii din România care au peste 500 de angajați și care derulează activități de CSR.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *