Raiffeisen Bank pune accent pe „know your customer“

Cunoașterea clientelei este extrem de importantă în domeniul bancar, iar conducerea Raiffeisen Bank International tratează cu maximă seriozitate asta. Drept urmare, RBI a semnat un contract pentru o soluție inovatoare de „know your customer“ cu startup-ul kompany. Este vorba despre o colaborare începută chiar în cadrul acceleratorului fintech Elevator Lab 2017.

“Scopul nostru este să reducem timpul și costurile necesare pentru adaptarea la cerințele de reglementare. Cooperarea cu kompany ne ajută să atingem acest obiectiv prin utilizarea unor tehnologii inovatoare. Ei ne oferă un avantaj competitiv în serviciile pe care le oferim clienților noștri persoane juridice”, a declarat Johann Strobl, CEO RBI.

Astfel, clienții vor avea parte de funcționalități noi, cum ar fi verificări ale registrelor de comerț în timp real, automat și transfrontalier. Ca rezultat, clienții nu vor mai fi obligați să aducă documente în original în procesul de KYC, atâta vreme cât informațiile necesare legate de companie pot fi accesate prin surse oficiale și verificate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *