PPT Preţuri Pentru Tine, inclus în Top 10 Euromonitor

PPT Prețuri Pentru Tine a fost inclus în studiul Euromonitor, despre „Vestimentaţie şi încălţăminte în România, 2013-2017”. Compania a atins performanţa de a fi plasată în Top 10 retaileri de modă, din punct de vedere al cotei de piaţă, înainte şi după branduri globale, fiind singurul brand românesc din acest top.

Compania, fondată de patru antreprenori români în 2006, şi-a menţinut o evoluţie constantă din 2013 cel puţin, pe o piaţă în creştere continuă. Ca urmare, PPT Preţuri Pentru Tine s-a plasat pe locul zece în topul creat de Euromonitor.

Euromonitor este unul dintre cele mai respectate studii de industrie, fiind o resursă de referinţă în ceea ce priveşte evoluţia şi tendinţele pieţei. Informaţia inclusă de Euromonitor International în sondajele sale provine de la statistici oficiale, asociaţii de profil, presă specializată, cercetările companiilor, evaluarea stocurilor, interviuri individuale şi surse din domeniu.

„Le mulţumesc tuturor clienţilor noştri care ne-au dus atât de sus într-un top în care suntem singurul brand românesc antreprenorial. Aceasta este o performanţă extraordinară pentru o companie locală, în mai puţin de 12 ani”, a declarat Lech Przemieniecki, CEO PPT Prețuri Pentru Tine.

Piaţa vestimentară şi de încălţăminte a crescut anul trecut cu 6,5% faţă de 2016, în timp ce diferenţa faţă de 2013 este de 43,8% – echivalent cu o rată anuală medie de creştere de 7,5% CAGR.

Studiul Euromonitor comentează că un ingredient important pentu succesul oricărui retailer de pe piaţa românească este utilizarea conceptului de „fast fashion”, plus integrarea în colecţii a creaţiilor care seamănă cu cele ale caselor de modă de prestigiu, dar care sunt vândute la preţuri accesibile maselor. Ca prognoză, situaţia economică şi demografică a ţării ar trebui să conducă, în continuare, la un apetit sănătos pentru bunuri de larg consum – potrivit analizei Euromonitor.

Cu peste zece magazine deschise anul acesta în Giurgiu, Flămânzi, Caracal, Costești, Huedin, Zimnicea, Târgoviște, Chișinău (MD), Anenii Noi (MD), Varna (BG) şi Yambol (BG), PPT operează în prezent o reţea de 192 de magazine.

PPT Prețuri Pentru Tine promovează conceptul de magazin de proximimtate şi ţinteşte zonele comerciale cu trafic consistent, deschizând calea către modă la preţuri accesibile pentru cât mai mulţi consumatori posibil. PPT Preţuri Pentru Tine este singurul discounter vestimentar românesc pe segmentul de fast fashion concept, cu o prezenţă naţională şi regională importantă.

În 2018, compania intenţionează să continue expansiunea naţională şi regională şi să îşi completeze reţeaua cu noi magazine şi locaţii specifice retailului modern.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *