Superfood: Piața alimentelor ecologice pentru copii crește cu circa 5% în 2018

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei. Superfood Company face parte dintre jucătorii importanți din acest sector, având un portofoliu din care face parte și marca Organix, care înregistrează o cotă de piață de 20%.

“Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării. Unul dintre principiile de bază în crearea gamei Organix a fost acela că orice om merită, încă din copilărie, să consume produse sănătoase și gustoase. Toate alimentele din această gamă sunt gândite conform standardului No Junk Promise, adică mâncare curată, benefică dezvoltării optime a copiilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Valoarea totală a pieței alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit aprecierii Superfood Company. Creșterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari și copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinții, în special, au început în ultimii ani să caute soluții pentru a le oferi copiilor o alimentație echilibrată, fără adaosuri inutile și dăunătoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *