Diageo si PPD Romania, cu sustinerea Mega Image, dau startul unei campanii de infomare cu privire la consumul responsabil de alcool

Diageo, lider mondial pe piata bauturilor alcoolice premium, in parteneriat cu PPD Romania, lider pe piata de distributie a bauturilor alcoolice premium, si cu sustinerea Mega Image, unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, anunta lansarea campaniei “Ramai tu insuti!”, obiectivul principal fiind informarea si educarea romanilor cu privire la consumul responsabil de alcool.

“In intreaga lume alcoolul este un mod de socializare deja consacrat, adaptat stilului de viata, fie ca vorbim despre intruniri de familie, evenimente muzicale, sportive si culturale sau pur si simplu petreceri intre prietenii. Diageo produce unele dintre cele mai bune bauturi alcoolice din lume si, pe masura ce oamenii ajung sa aiba optiuni mai multe si asteptari mai exigente, ne dorim sa venim in intampinarea acestor cereri intr-un mod responsabil. Iata de ce ne implicam in campanii de informare si educare, iar “Ramai tu insuti!” este o campanie pe care o implementam in Romania pentru a descuraja consumul excesiv de alcool, cat si consumul de bauturi alcoolice la volan. Ne dorim sa educam generatiile viitoare pentru a avea o abordare corecta in ceea ce priveste consumul de bauturi alcoolice (daca decid sa consume alcool). Suntem incantati sa vedem ca obiectivele noastre sunt si obiectivele partenerului nostru, PPD Romania, si suntem bucurosi sa avem sustinerea Mega Image. Avem convingerea ca putem face o schimbare daca promovam consumul responsabil de alcool in randul zecilor de mii de consumatori din Romania”, a declarat Renato Juric, General Manager Diageo Europe, Partner Markets, Middle East & North Africa.

Vizibila in 90 de magazine Mega Image din Romania, campania “Ramai tu insuti!” promoveaza importanta consumului moderat de alcool si ofera sfaturi utile pentru un consum responsabil in randul adultilor.

“Avem o echipa locala puternica, oameni care traiesc respectand valorile grupului nostru si care le pun in valoare in societatea romaneasca. Avem convingerea ca o companie nu trebuie sa isi doreasca doar rezultate de business, ci sa si dea inapoi comunitatii in care activeaza, motiv pentru care am colaborat indeaproape cu mai multe organizatii caritabile, inca de la inceputul activitatii in Romania”, a declarat Alexis Photiades, Managing Director al Photos Photiades Group.

Campania “Ramai tu insuti!” a luat startul la finalul saptamanii trecute si continua pana la data de 29 aprilie in magazinele Mega Image selectate in campanie. Cumparatorii care viziteaza raioanele de bauturi alcoolice din magazinele Mega Image selectate in campanie vor intalni echipele de promoteri care ii vor informa despre importanta unui stil de viata echilibrat si a unui consum de alcool responsabil. In plus, toti cei care, pe parcursul campaniei, vor cumpara produse Diageo (whisky Johnnie Walker, J&B, Dimple, VAT 69, Black & White, White Horse, Bell’s Cardhu, Lagavulin, Talisker, Caol Ila, Singleton, Clynelish; votca Smirnoff, Ciroc; gin Tanqueray, Gordon’s; lichior Baileys Sheridans si rom Captain Morgan, Pampero, Zacapa) vor primit materiale informative dedicate, cu recomandari referitoare la consumul responsabil de alcool, si o sticla gratuita de Acqua Panna (0,5l).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *